Er wordt geen gevolg gegeven aan mondelinge vragen en evenmin aan vragen van studenten.
Vragen moeten steeds schriftelijk (bij voorkeur via het vraagformulier dat beschikbaar is op de website) worden voorgelegd aan de Stichting.
De vraagstellers worden verzocht hun vraag zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven en hun standpunt mede te delen samen met de vraagstelling.
De Stichting ICCI is permanent bezig met de kwaliteit van haar antwoorden: ze schenkt tevens inzonderheid aandacht om haar antwoord op korte termijn te formuleren; vaak evenwel zijn de gevraagde adviezen van een specifiek technische aard zodat de antwoordtermijn veel langer kan zijn; in dat verband laten het vereiste kwaliteitsniveau en de techniciteit van de antwoorden de Stichting ICCI niet toe om “bij hoogdringendheid” te antwoorden op de vragen tot advies, hetgeen trouwens niet haar roeping is.
DISCLAIMER:
Hoewel het
Informatiecentrum voor het Bedrijfsrevisoraat (ICCI) met de grootste
zorgvuldigheid de ontvangen vragen behandelt en hiervoor beroep doet op
personen met de vereiste bekwaamheden, wordt ten aanzien van de
antwoorden geen enkele garantie geboden en draagt het geen enkele
contractuele en buitencontractuele aansprakelijkheid voor de eventuele
schade die zou kunnen voortvloeien uit feitelijke of juridische
vergissingen die werden begaan in het kader van de verstrekte antwoorden
en informatie.